Afroton festival
Dé nieuwkomer in het nachtleven: het nieuwe Afrobeats en Reggaeton movement in België. Overlaatst een uitverkocht festival in Roeselare, te danken aan de aanpak van Social Strategy.

• content marketing • Social Media management • graphic design • youtube campagnes • community building • pr • strategy • consultancy • VIDEO • WEBSITE • BRANDing




Onze Opdracht
Na een eerste editie met 300 tickets, wilde Belgische Afrobeats ster TJ WEST meteen 1.000 bezoekers op de 2e editie. Van deco tot de conversie-ads optimaliseren tot op de cent: Social Strategy really pulled everything out of the closet.
• content marketing • Social Media management • graphic design • youtube campagnes • community building • pr • strategy • consultancy • VIDEO • WEBSITE • BRANDing
Onze Impact
Hoe we onze impact realiseerden

Community Building
Om het bezoekersaantal van Afroton vanuit de eerste geslaagde editie te verviervoudigen, was er een sterke community nodig.

Social Organic
We stuurden onze content creators op de baan om naar steden wat content en commotie te gaan maken. En dat werkte. We bereikten 630K organic views.

Social Ads
Met slechts €700 advertentiebudget hebben we maar liefst 458 tickets verkocht met ROAS van meer dan 30. Dit zijn ongelooflijke resultaten voor een merk dat jonger is dan 6 maand.

Creative Direction
De grote zaal van TRAX Roeselare is een enorme oppervlakte om te dekken, zeker met gelimiteerd budget. We zijn er echter in geslaagd om hier warme complimenten over te ontvangen van de Burgemeester
In Numbers
Onze Fee
€4.500
Omzet
€17.450
Cost per Sale
€5,13
Social Views
842.000