Afroton festival

Dé nieuwkomer in het nachtleven: het nieuwe Afrobeats en Reggaeton movement in België. Overlaatst een uitverkocht festival in Roeselare, te danken aan de aanpak van Social Strategy. 

• content marketing • Social Media management • graphic design • youtube campagnes • community building • pr • strategy • consultancy • VIDEO • WEBSITE • BRANDing

Onze Opdracht

Na een eerste editie met 300 tickets, wilde Belgische Afrobeats ster TJ WEST meteen 1.000 bezoekers op de 2e editie. Van deco tot de conversie-ads optimaliseren tot op de cent: Social Strategy really pulled everything out of the closet. 

• content marketing • Social Media management • graphic design • youtube campagnes • community building • pr • strategy • consultancy • VIDEO • WEBSITE • BRANDing

In Numbers

Onze Fee

€4.500

Omzet

€17.450

Cost per Sale

€5,13

Social Views

842.000

Testimonial

“Social Strategy has made my dream come true by making sure the name Afroton is known all across Europe. Together we've brought 1.000 people to a place they didn't wanna come, and now they can't wait to come back”
Tejan "TJ WEST" Kamara
“Afroton heeft in een mum van tijd een grote impact op de stad gemaakt. Van extra beweging in het nachtsleven naar verbinding in onze prachtige multiculturaliteit”
Warre vandoorne
“De groei van Afroton en hoe veel man ze op de been kregen in zo'n korte tijd is ongelooflijk. Volgens mij wordt dit een enorm concept, en hebben wij de eer om het van de start te mogen meemaken.”
Bart Vandoorne
Scroll naar boven